Dat embedded bordje heeft geen mounting holes, dus het plan was om het bord te klemmen met een laagje stevige plastiek tussen de pcb en de cdrom behuizing, kwestie van geen kortsluiting te krijgen.
Om alles te laten passen, moet er een gat komen voor de CF kaart die zich aan de onderkant van de pcb bevindt. Zo past de heatsink en het geheugen langs de bovenkant netjes in de behuizing. Dit laat dan ook meteen toe van de CF kaart makkelijk te verwisselen moest ik dat willen.
Er moest ook nog een gat gemaakt worden voor de fan en eentje boven de IDE connectors. Kwestie dat de harddisks aangesloten kunnen worden.
Nadat alles opgemeten was, begon ik met een crappy ijzerzaagje gaten te maken in plaats van met de dremel, want mijn slijpschijfjes waren op. Gezien dat dat toch echt niet de ideale manier van werken is, heb ik snel weer schijfjes gekocht. Dat ging meteen een pak beter. Na een avondje dremelen waren de gaten klaar. By the way, had ik geen veiligheidsbril aan, had ik een Zmarre'ke gedaan: tijdens het dremelen zijn er 2 schijfjes kapot gesprongen.
Een stuk van het eerste schijfje knalde in volle vaart tegen mijn veiligheidsbril aan. Was ik even blij... Geen ZMarre Piraat voor mij. Dat de schijfje braken lag aan het feit dat ik terug in het dremelen moest komen. De laatste gaten heb ik dan ook met 1 schijfje kunnen afwerken.
Vanavond meer (foto's inclusief)
mvg,
mooseman007