Hallo,
Ik heb ondertussen mijn pc net geen 2 jaar. Ik ben van deze computer eigenljk altijd tevreden geweest, op het feit na dat ie vreselijk veel lawaai maakt.
Nu laatste 2-3 maanden heb ik ondervonden dat de grafische kaart het steeds moeilijker krijgt. Gewoon tijdens het browsen gaat hij soms naar DVI en komt hij zeggen dat de drivers gestopt zijn met werken. Ik heb de laatste nieuwe drivers en doet dit nog steeds, ook een volledige format hielp niet.
Ik ben geen fervent gamer, maar af en toe gamen zit er voorlopig nog wel in. Ik heb het dan over een 5-8tal uurtjes op 14 dagen ofzow. Ik merk dat het laden van de nieuwere games (BFBC 2 beta ) bv het laden opmerkelijk traag gaat (ITT andere mensen die het spe ook hebben, ligt dus niet aan beta).
Mijn vraag gaat alsvolgt:
1) zou u nog investeren in een nieuwe grafische kaart of zegt u doe er nog een half jaar of een jaar mee voort en koop dan een nieuw systeem?
2) Indien ik er nog eventjes voort mee doe, zou een blokje van 2GIG ram helpen voor het sneller laden van de games etc?
Hopelijk kan iemand mij hier een antwoord op geven
Met vriendelijke groeten
Kristof/eques
PS hieronder mijn systeem:
CREATIVE 70SB104000002 X-FI XTREME AUDIO BULK PCI EXPRESS
INTEL CORE 2 QUAD Q9300 45NM 2.50 SOCKET 775
MSI P45 NEO-F DDR2 SOCKET 775 INTEL® P45
ANTEC NEO HE 550WATT
SAPPHIRE HD3870 512MB DDR4 PCI EXPRESS
WESTERN DIGITAL 160GB-JB 8MB ATA100 7200RPM
PREMIUM 2048MB 800MHZ PC-6400 DDR2 VALUERAM
SAMSUNG SH-S223F/BEBE ZWART SATA 22X DVD-RW