Ga Terug   Loveno I.T. Fora > General Chat > Bla bla bla
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Onderwerpopties Onderwerp waarderen Weergavemodus
Oud 29-04-2010   #1101
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar
Leeftijd: 28
Julietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to behold
Re: cafe 'In den Lovenoër'

Eerste rijlessen gisteren gekregen viel super goed mee alleen die koppeling blijft wennen en het feit dat de moto van de rijschool geen lichtgewicht is voelde ik goed bij het achteruitrijden in ' u ' lag wijd onder de moto ( kawasaki 600 cc ).
Ik heb na het eerste lesuur al gesmeekt om met de mijne te mogen rijden en hij is juist 19kw , 1 kw lichter dan dat goca voorschrijft voor oefenen en examen ga toch eens niet zien voor een achterdeurtje rijbewijs met beperking of maakt mij niet zoveel uit .
Hopen op vrijdag en dat mooi voorlopig papiertje .

Laatst aangepast door Julietje : 29-04-2010 om 05:18.
Julietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-04-2010   #1102
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar
Leeftijd: 22
Goofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond repute
Stuur een bericht via ICQ naar Goofy666

Dat zal een ER-6 geweest zijn dan.. Dat weegt toch niks, zeker ongeveer zoals de lesmoto waarmee ik het examen zal afleggen (CB500). Zal moeten oppassen, dat gaat aanvoelen als een fiets tov de mijne :/

Succes ermee, maar de kans is klein dat je zoiets gaat vinden, denk ik. En als je voor een moto-rijbewijs gaat mag je toch bewijzen dat je kan schakelen, nee?

Laatst aangepast door Goofy666 : 29-04-2010 om 16:58.
Goofy666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-04-2010   #1103
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar
Julietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to behold

Schakelen gaat wel bij kruispunten zo wat in een bochtje remmen daar heb ik nog wat moeite mee , ik gebruik dikwijls teveel mijn achterrem en koppeling nijp ik gans toe en tussen al dat gedoe heb ik nog een voorrem ge moet echt die moto en bedieningen wennen .
Maar aan de andere kant krijg ik wel veel meer aandacht van de jongens nu en daar is niks mee het is wel iets speciaal zo rijden met ne kawasaki een auto van de rijschool achter u en toch goeidag krijgen van de andere motards feels like family .
Maar instructeur was kontend het derde uur al een straatrit doen van een uur hij niet verwacht dat dat al zo rap zou gebeuren .
Mss. heb ik ergens verborgen racetalent zitten ....
Morgen weer een lesje stressen ....
Heb het gevoel dat ik meer uren nodig zal hebben .
Hopen dat ik met onze Sym het examen mag afleggen .
Goofy ja het is ne Kawasaki ER-6N en ik vind dat een zwaar ding en ze helpen mij niet als ik hem op stal moet zetten ik weeg maar 54 ze stel dat dat ding op mij valt....

Laatst aangepast door Julietje : 30-04-2010 om 01:14.
Oud 30-04-2010   #1104
Kveldulv
Born for burning

Kveldulv's Avatar
Leeftijd: 30
Kveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond repute

Ge kunt racen tegen de camions tegen 140! Maar pas op, ge zult al 160 moeten doen om er voorbij te geraken

Kveldulv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-05-2010   #1105
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar
Leeftijd: 22
Goofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond repute
Stuur een bericht via ICQ naar Goofy666

Citaat:
Origineel gepost door Julietje Bekijk Bericht
Schakelen gaat wel bij kruispunten zo wat in een bochtje remmen daar heb ik nog wat moeite mee , ik gebruik dikwijls teveel mijn achterrem en koppeling nijp ik gans toe en tussen al dat gedoe heb ik nog een voorrem ge moet echt die moto en bedieningen wennen .
In het begin gebruikte ik nagenoeg enkel m'n achterrem. Wat eigenlijk absoluut niet de bedoeling is; nu is het gelukkig zelfs omgekeerd. In bochten mag je in principe nooit je remmen gebruiken (beide zijn levensgevaarlijk in een bocht, dat lieten ze ons al 'voelen' nog voor we op die motor mochten zitten), je moet zien dat je voor de bocht al ongeveer de juiste snelheid hebt. Die koppeling inknijpen bij het pakken van bochten ken ik ook - spijtig genoeg, dat is niet ideaal. Als je lang genoeg met koppeling zou rijden kan je dat best ook afleren, zo kan je uiteindelijk ook die koppeling gebruiken om toch te vertragen in de bochten (remmen op de motor).

Citaat:
feels like family .
Dat is het ook . Wel chance dat ik geen extra aandacht krijg van de jongens, lol.

Citaat:
Goofy ja het is ne Kawasaki ER-6N en ik vind dat een zwaar ding en ze helpen mij niet als ik hem op stal moet zetten ik weeg maar 54 ze stel dat dat ding op mij valt....
Dat ding neerleggen is geen schande Als je het echt niet houdt en 'm niet rustig kan neerleggen; maken dat ge weg bent, en laat maar vallen, die dingen zijn daar toch op voorzien. En vooral, niet te diep hangen bij het maken van die achterwaartse U.
Goofy666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2010   #1106
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Mijne vriend heeft vandaag ne nieuwe auto gekocht ( jonge okkasie ) ma ik had tegen hem gezegd auto of moto geen twee dingen .
Nu ja hij komt hier zo fier toe als ne gieter daarna ben ik de donderwolk en dat nog afkomeen dat het een koopje was en dit en dat .
Meneer zal morgen eens goed moeten napijzen wat em wilt .
Oud 02-07-2010   #1107
ZMarre
Moderator

ZMarre's Avatar
ZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond repute
Stuur een bericht via MSN naar ZMarre

Lol, kzag hiernet dat ik nog iets van 2008 in mijn signature heb staan ^^

Indien u verkoopt op andere fora, bent u verplicht om de link erbij te plaatsen! (Zie de sticky van TeKoop forum) Dit om vals spelen te verhinderen. De firma dankt u.
ZMarre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Momenteel bekijken: 2 (0 leden en 2 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels