8490 Euro voor de Piaggio 400 cc

...
Iets te veel naar mijn mening kunt ge al met gemak een nieuwe Renault Clio van kopen.
T'is uiteindelijk een Symco 250 GTS Injectie geworden met de overname van de Elyseo en zo hebben we nog een 2000 Euro moeten betalen en hij stond geprijst op 4099 euro dat niet lang niet slecht afgepingeld van de prijs

.
De verzekering komt op 446 Euro bij de Federale waar we met de wagen en de Vivacity ook zitten en met alle voertuigen verzekerd samen komt het op 800 Euro.
Dus dat wel wat duur vind ik.
In mijn mening mag hij de auo al verkopen hij pakt de auto voor naar zijn werk te gaan hier 2 meter verder

.
En de winkel ligt hier op 5 minuten van de deur dus boodschappen doen kunnen we te voet doen.
De moto dient enkel voor naar vrienden te gaan en uitstapjes in het weekend.
En ik zal hem dagelijks gebruiken voor naar Gasthuisberg te rijden hij kan te voet gaan hij is op 10 minuten op zijn werk.
Maar ja als ge wat schrik hebt van kou en natte druppelkes dan begint hij al te zagen en is de wagen rap genomen ...
En ik kan dan de bus pakken of de vivacity ....
De Viva is nu ook trouwens al verkocht in favour voor de Symco.
Nu staan we nog voor een keuze nl. we willen gaan samenwonen mijne vriend woont nog " officieel " bij zijn ouders maar is wel alle dagen bij mij

.
En ik heb een tof appartementje hier voor 375 euro met wel nog water , gas ,en elektra apart te betalen.
Maar meneer vond het te klein voor hem en hij wil iets modern ( lees duur ).
Dus zijn we maar begonnen naar het zoeken van iets nieuw in ons omgeving en vrijdag gaan we 2 appartementen bezoeken .
We hadden eigenlijk al iets leuk gevonden wat naar mijn goesting betaalbaar en deftig was maar we zijn niet " aanvaard " als koppel omdat we niet getrouwd waren ?????
What the ....

??
Een leuk appartement voor 400 euro per maand op de Naamsesteenweg amper 2 km ver van waar dat we nu wonen ideaal dus ook voor te verhuizen en zo net niet doorgegaan omdat de huisbaas enkel getrouwde koppels wil ??
Och ja mijne vriend heeft nog zitten bellen en doen maar ik zei hem van het zo te laten niet veel aan te doen.
We zoeken nu iets van rond de 600 euro en meer wil er ik niet aan geven.
Dus het is hier voor de moment een drukte van beslissingen nemen en wikken en wegen en doen.
Fotoke van onze nieuwwe aanwinst ;