Ga Terug   Loveno I.T. Fora > General Chat > Bla bla bla
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Onderwerpopties Onderwerp waarderen Weergavemodus
Oud 06-03-2010   #1076
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar
Leeftijd: 22
Goofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond repute
Stuur een bericht via ICQ naar Goofy666
Re: cafe 'In den Lovenoër'

Ik neem je niets kwalijk hoor Je moet je echt niet te druk maken om dat examen, dat kan altijd gebeuren. Anders ga je daar volgende keer weer gans zenuwachtig naartoe. Neem vooral je tijd, trouwens, en bekijk de foto's/situaties erg goed! (borden, wegmarkeringen, andere voertuigen, ...)

Voor ik daar kan rondrijden ga ik sowieso eerst wat meer ervaring mogen opbouwen, sounds like a traffic-hellhole :/.
Goofy666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-03-2010   #1077
ZMarre
Moderator

ZMarre's Avatar
ZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond reputeZMarre has a reputation beyond repute
Stuur een bericht via MSN naar ZMarre

Ik ga zeker ooit ook is voor mijn moto rijbewijs gaan. Maar eerst terug sparen voor ne nieuwen auto... Mijne BMW met de regen vrijdagavond tegen een lantaarnpaal geparkeerd, mijn voorkant is momenteel 20cm korter ^^ Reparatie gaat op zich ni veel zijn (gewoon bumper en motorkap) maar kheb dat spel maar 1500 euro betaald (nen E36)dus ik vrees dat het voor de vuilbak gaat zijn.

Indien u verkoopt op andere fora, bent u verplicht om de link erbij te plaatsen! (Zie de sticky van TeKoop forum) Dit om vals spelen te verhinderen. De firma dankt u.
ZMarre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-03-2010   #1078
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar
Goofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond reputeGoofy666 has a reputation beyond repute

Ouch... In verhouding zullen die reparatiekosten niet mals zijn, nee.

Laat het hier zeker weten als ge ooit met de moto rondrijdt .
Oud 12-03-2010   #1079
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar
Leeftijd: 28
Julietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to behold

De kosten die je nu in verhouding zal hebben met je aankoop zullen ongeveer hetzelfde liggen het ergste van al zijn die werkuren....
Als ik mijn voorlopig rijbewijs haal ga ik wrsch. een Piaggio MP3 400cc kopen leuk ding en het het heeft twee voorwielen dat is gewoon zalig voor hier in Leuven mee aan te schuiven aan de rode lichten zonder dat ge gedurig aan je been moet goed zetten .
En 400cc kan je al eens vlot mee iemand inhalen op de autosnelweg overschot genoeg met een top van 140 km.
Julietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-03-2010   #1080
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Die MP3's zijn geniaal*! Niet mijn ding, maar ze hebben wel iets imo. En naar 't schijnt rijdt dat nog heel vlot ook. Op de motobeurs in Utrecht kreeg ik ergens een scooter-magazine mee waar er massa's artikels van in stonden, onder andere over de ambulance-versie .

/edit: Ze zijn écht wel erg gegeerd bij de hulpdiensten, blijkbaar.

* /edit 2: Het bewijs; kunt er zelfs een knietje mee doen .

Laatst aangepast door Goofy666 : 15-03-2010 om 19:10.
Oud 27-03-2010   #1081
Herr_Dracula
I come at night......

Herr_Dracula's Avatar
Herr_Dracula will become famous soon enoughHerr_Dracula will become famous soon enough

Ik heb een Sym GTS 250 Evo 1 geen racebeest wel zuinig en goed handelbaar.
De originele banden raad ik niet aan onverslijtbaar dat zijn ze wel maar voor een beginnende bestuurder moet je voorzichtig zijn anders draai je gegarandeerd de struiken in , die je direct dan aan een beter diepgaand wortel en bodemonderzoek kan onderwerpen.

Citaat:
genoeg met een top van 140 km.
Dat ik haal ik ook maar dan staat mijn gas wel volledig open.

Laatst aangepast door Herr_Dracula : 27-03-2010 om 00:02.
Herr_Dracula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-03-2010   #1082
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar
Julietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to beholdJulietje is a splendid one to behold

we hebben onze Peugeot Elyseo gisteren mar van pure wanhoop verkocht aan onze garagist.
Nog een goeie prijs af gekregen € 1100 versus 400 € kosten in gestoken en een gratis helm en 25 percent korting op iets extra dat we zouden kunnen spenderen aan de nieuwe scooter.
Ik heb dan aangedrongen en blijven aandringen op een Piaggio MP3 en die verkochten ze niet maar hij had wel de prijzen en die waren héél duur.
Met de crisis zijn die zelfs fors gestegen.
Zal ook geen Peugeot meer worden heb er geen klagen van maar die rijden niet echt héél goed ( een gevoel gedeeld door mijne vriend , heb wel geen klagen van mijn vivacity 50cc ).
Dus het is dan een stevige discussie geworden tussen mij en mijne vriend en de garagist.
Ik wou iets makkelijk en handelbaar daaarom mijn logische keuze voor de MP3 toekomstgericht dan .
Mijne vriend die wou logisch voor ne vent een racemachine maar t'is de bedoeling dat de scooter door ons tweeén word gebruikt dus dat feest ging niet door spijtig voor hem.
Dus zal oftewel ne Vespa 250 worden ( leuk ding trouwens ) of ne Symco 250 ( zwaar ding ).
Het aantal cc staat al vast nu kiezen als het van mij afhangt zal de Vespa worden met aangepaste banden.
Die Symco heeft wel iets maar is voor mij te zwaar en te groot en te lomp.
Ik wil iets dat stuurt gelijk mijne Vivacity nu , geen tank om mee door de bochten te gaan daarvoor gebruik ik de auto wel .
Nog een leuks voor Goofy ben door mijn theorie ( A ) en eind april krijg ik gedurende drie dagen , per dag 2 uren rijles voor de moto helaas met koppeling .
Wat moet ik nu verwachten en weten voor die lessen ??
En wat is engine rev. die van de rijschool begon daarover " koppelen bij zoveel rev. dat niet zo moeilijk ze meiske " ???
Oud 29-03-2010   #1083
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Serieus miserie gehad met de Elyseo, dan :/.

Als je iets zoekt a) voor in 't stad, b) dat makkelijk en handelbaar is en c) rond de 250cc, dan is een racer inderdaad niet 't eerste waar ik aan zou denken. Tenzij je daar beide volledig voor te vinden bent, maar da's dan niet het geval.

Spijtig dat die MP3 geen mogelijkheid is, die zou inderdaad heel geschikt zijn. Welke prijs had je gekregen?

Koppelen ga je sowieso moeten doen op zo'n 250cc, liefst dus dat je dat leert . Wat je van de lessen moet verwachten, dat zal van de rijschool en vooral de instructeur afhangen. Sowieso parcours-manoeuvres, in principe, en een stuk op de baan.

Met die 'engine rev' bedoelen ze de toeren per minuut die de motor doet (vaak een grote 'teller' op je stuur, aangeduid met RPM). Je gaat van een laag toerental naar een hoog tijdens het optrekken, als je 'hoog genoeg' zit moet je (uiteindelijk) schakelen. Daar hebben ze mij never nooit richtlijnen rond gegeven, ik doe dat bijgevolg puur op gevoel. Ben nog altijd aan 't zoeken wat zowat ideaal is bij de mijne . Vooral in 't begin hield ik die toeren continu in de gaten om te weten welke toeren in welke versnellingen het vlotst rijden/schakelen. Maar uiteindelijk let je daar minder en minder op, en wordt het een automatisme. Veel succes met de lessen, alleszins!

Laatst aangepast door Goofy666 : 29-03-2010 om 00:23.
Oud 29-03-2010   #1084
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

8490 Euro voor de Piaggio 400 cc ...
Iets te veel naar mijn mening kunt ge al met gemak een nieuwe Renault Clio van kopen.
T'is uiteindelijk een Symco 250 GTS Injectie geworden met de overname van de Elyseo en zo hebben we nog een 2000 Euro moeten betalen en hij stond geprijst op 4099 euro dat niet lang niet slecht afgepingeld van de prijs .
De verzekering komt op 446 Euro bij de Federale waar we met de wagen en de Vivacity ook zitten en met alle voertuigen verzekerd samen komt het op 800 Euro.
Dus dat wel wat duur vind ik.
In mijn mening mag hij de auo al verkopen hij pakt de auto voor naar zijn werk te gaan hier 2 meter verder .
En de winkel ligt hier op 5 minuten van de deur dus boodschappen doen kunnen we te voet doen.
De moto dient enkel voor naar vrienden te gaan en uitstapjes in het weekend.
En ik zal hem dagelijks gebruiken voor naar Gasthuisberg te rijden hij kan te voet gaan hij is op 10 minuten op zijn werk.
Maar ja als ge wat schrik hebt van kou en natte druppelkes dan begint hij al te zagen en is de wagen rap genomen ...
En ik kan dan de bus pakken of de vivacity ....
De Viva is nu ook trouwens al verkocht in favour voor de Symco.
Nu staan we nog voor een keuze nl. we willen gaan samenwonen mijne vriend woont nog " officieel " bij zijn ouders maar is wel alle dagen bij mij .
En ik heb een tof appartementje hier voor 375 euro met wel nog water , gas ,en elektra apart te betalen.
Maar meneer vond het te klein voor hem en hij wil iets modern ( lees duur ).
Dus zijn we maar begonnen naar het zoeken van iets nieuw in ons omgeving en vrijdag gaan we 2 appartementen bezoeken .
We hadden eigenlijk al iets leuk gevonden wat naar mijn goesting betaalbaar en deftig was maar we zijn niet " aanvaard " als koppel omdat we niet getrouwd waren ?????
What the .... ??
Een leuk appartement voor 400 euro per maand op de Naamsesteenweg amper 2 km ver van waar dat we nu wonen ideaal dus ook voor te verhuizen en zo net niet doorgegaan omdat de huisbaas enkel getrouwde koppels wil ??
Och ja mijne vriend heeft nog zitten bellen en doen maar ik zei hem van het zo te laten niet veel aan te doen.
We zoeken nu iets van rond de 600 euro en meer wil er ik niet aan geven.
Dus het is hier voor de moment een drukte van beslissingen nemen en wikken en wegen en doen.

Fotoke van onze nieuwwe aanwinst ;

Laatst aangepast door Julietje : 29-03-2010 om 10:57.
Oud 29-03-2010   #1085
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Da's de moeite, ze mogen dan nog geweldig zijn maar dat zou ik er ook niet voor over hebben...
Toch een goeie deal gedaan dan . Knap ding, veel plezier ermee! Nu nog zien dat ge er beide uitgeraakt wie wanneer met wat rijdt .

Wat dat appartement betreft, een samenlevingscontract is geen optie? Of moet je effectief getrouwd zijn? Bummer, alleszins... :s
Oud 01-04-2010   #1086
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Een samenlevingscontract overwegen we nu stilaan maar ik moet nog eens informeren in Gasthuisberg wat de gevolgen zijn voor mijn werk en belastingen.
Ook hebben we ondertussen al gaan naar een appartement maar dat 800 Euro + 150 Euro kosten goed zotte prijzen ....
Vrijdag hebben we nog een andere afspraak met de immo .
Wat de moto betreft hebben we al wat ruzie gemaakt....
Waarover mijne vent denkt dat het een racemonster is en dat hij " jefke " is..
Dus wat doet meneer op een recht stuk baan in de bebouwde kom , met weinig verkeer tikt hij mij aan vanachter doet hij zijn vizier open maant hij mij aan om hem goed vast te pakken , waarop hij zich in het midden van de weg positioneert en het gas vol open trekt .....
Ge kunt al raden meer dan 100 per uur en hij kon nog meer gedurende meer dan 2 minuten ...
Hij stopt aan de carrefour in korbeek-lo met ne idiote grijns op zijn face " leuk he " heb hem een klets gegoven en verweten.
Ongelooflijk we zijn dan thuisgekomen hij gaat effe weg komt hij opeens toe met een nieuw LCD computerscherm " voor mijne Pasen " kunt u die vent nog voorstellen ???
Vandaag dan op de tiensesteenweg aan de rode lichten waar dat de colruyt ongeveer is kwam iemand met zijn moto zich zetten naast mijne vent weet niet hoe dat noemt in ulle taal maar ze wouden eens " trekken " denk ik ( en ik zat er weer vanachter op met de lieve medeling van mijn Kep houd u goed vast en geen schrik hebben ze ).
Allebei goed aan het gassen maar aan de de onze moet ge niet gassen want diene vliegt gewoon direct naar 100 de andere biker doet met wat tekens van zijn hand wat leek op pintje drinken of zo ? Nadat hij gewonnen had stoppten we aan een cafeke op de ring .
Zijne naam bleek dan Eric te zijn met een Burgman 600 cc tegen mij had een advies een : leren paske aan te doen of nog beter hotpants .
Heb hem vriendelijk geantwoord dat ik draag wat ik wil en dat mijn lief nog wat te wachten staat thuis .
Anyway positieve opmerkingen over onze moto verbruik tot hiertoe valt goed mee met een racke hier en daar.
Mijn mening is echter hij stuurt heel goed loopt boterzacht maar ik wil veiliger banden en een top-case van givi van 50 liter.
En ik wil zo snel mogelijk die " all seasons " banden van mechelin erop tegen dat ik mijn examen moet afleggen.
Nota aan mijn eigen rijd nooit met plateauzolen op een moto kniepijn garantie .

Laatst aangepast door Julietje : 01-04-2010 om 23:21.
Oud 01-04-2010   #1087
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Lol, Sym GTS vs. Burgman Dat lijkt me wel de moeite om te zien!

Ik weet niet wat ge met "ulle taal" bedoelt? Zo stoer doen aan lichten zegt me hoegenaamd niets, trouwens... Heb ook nog nooit aan de lichten gestaan naast een onbekende motorrijder behalve met de brommer. Enkel met een collega op school - maar da's een circuitracer, met een aangepaste SV650. Ookal zou ik willen, die houd ik simpelweg niet bij met een loodzware sevenfifty .

Racen met een passagier, een vrouw nota bene, is echt wel not done. Vooral als ze het niet wil. En al helemaal als ze niet voorzien is van fatsoenlijke kledij...

De vriendin rijdt erg vaak met Newrocks Bij haar helpen die paar cm's extra om gemakkelijker tot de grond te komen bij de lichten, alleen het schakelen vind ze minder. Maar da's haar eigen schuld... Ze is 1m65 en rijdt met een Transalp. Als de moto's ergens samen staan denken ze altijd dat dat de mijne is, steekt letterlijk met kop en schouders boven de CB uit x).
Oud 02-04-2010   #1088
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

" Ulle taal " ik geloof dat dat snel optrekken noemt ( de andere speelde met zijn gas en maakte een go-go teken zo ? ) .
De Sym trok gelijk op met de Burgmann maar toen diene op gang begon te komen verloren we terrein ja 600 cc tegen 250 cc met mij op vanachter .
Nog wel dat er geen politie in de buurt was...
En de flitspalen beginnen aan het gevang aan de ring ..
Met ulle taal bedoelde ik eigenlijk bikerstaal als dat al bestaat kweet niet hoe ik het anders moet nemen ?
Die newrocks zo heb ik plateaus maar dan in gewoon schoenformaat heb ondervonden dat het me helpt om het gewicht van de moto beter onder controle te houden.
Vind het eigenlijk hij raar , de moto is héél zwaar maar , hij neemt goed zijn bochten maar, ik krijg hem niet op zijn middenstand en ik krijg hem niet van de middenstand moet altijd mijne vriend roepen.
Ik gebruik gewoon de zijstandaard .
Maar als ge dikke plateaus draagt gaat dat ook niet altijd goed .
T'is nog wat leren en zoeken wat mogelijk is en zo en op zich is dat wel leuk .
Ik denk dat ik gewoon schoentjes zal aandoen bij mijn rijlessen dacht ook al van plateaus aan te doen maar ik denk dat die wat te groot zijn voor die koppeling te bedienen thx voor de tip.
Koppelen moet ik niet doen hij is automatisch.
Maat op school zal het van koppelen worden denk ik maar dat zel wel meevallen denk ik .
Vandaag heeft er iemand al alleen mogen ontbijten en heb nog geen woord gezegd tegen hem hij moet GOED begrijpen dat ik dit niet leuk vind en met zijn leven spelen nog bij gelijk ne idioot .
Nog goed dat het geen racemachine is en gewone motoscooter.
En hij rijd ook nog maar met een " L " ...
Zeg Goofs nog iets gehoord van Zmarre en zijn auto ??

Laatst aangepast door Julietje : 02-04-2010 om 07:04.
Oud 02-04-2010   #1089
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Ah, op die manier... Als er al zo'n universeel taaltje bestaat, weet ik er niets van. Het enige dat ik doe, is vriendelijk goeiedag 'zeggen' tegen andere bikers op de baan.

Een automatic, het kwam niet in me op Dan is dat inderdaad al iets anders. Voor de lessen moet je dan zeker zien dat je die plateau's niet aandoet, dan valt het enkel extra tegen. Let ook vooral op wat je dan wel aandoet, iirc moet het schoeisel de enkels beschermen (op zijn minst). Met de les kom je er misschien mee weg, als ze er niet op letten (al is het niet aan te raden), maar met het examen gaat dat sowieso niet lukken.

Een middenbok bij een zware moto = puur techniek. En veel oefenen. Eerst kreeg ik mijne er vlot op, op vlakke grond. Toen niet meer x( Daarna terug wel, al vergt dat toch even concentratie.

Zwaar gestraft, zo te horen? Toegegeven, het is niet onbegrijpelijk. Maar laat het ajb niet te lang aanslepen .

ZMarre: ping! Het zal wachten zijn tot ie nog eens iets post .
Oud 07-04-2010   #1090
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Tis ondertussen al veel beter ze we zijn dit weekend eens goed lang gaan rijden met de moto Leuven - Liedekerke was wel geen weer eigenlijk met die rukwinden maar we weten nu dat de moto eigenlijk heel goed baanvast is.
Ik ben onderweg wel 2 keer gestopt omdat ik schrik had met die rukwinden en vrachtwagens ( en die halen wel in zelfs als je snel rijd tegen 140 Km dat zijn zotten - in mijn mening ...) maar mijne vriend sleurde me wel iedere keer de moto weer op als ik stopte.
Maar eigenlijk dat heeft wel iets rijden met de moto ge voélt dat ge leeft zo met diene wind en open baan allez open open baan , tegen 80 een bochtje nemen zo van die heel scherpe en de moto voelen reageren op het gas zelfs met 2....
Dat was zalig gewoon , en het grappigste geen één van mijn vriendinnen heeft een moto oftwel zijn ze er bang voor en vinden ze het niet veilig maar ik ben ondertussen wel de stoerste van heel de bende .
En ik moet zeggen met die motovest heb ik wel iets van een Governator-gehalte en daarop hoge laarzen zonder hak wel ( ik denk aan die koppeling ).....
Goofy heb nog een tip als ge ooit op de E40 rijd of zo en ge hebt van die harde rukwinden trek anticipeer en gooi je gas open dan heb heb je er bijna vrijwel geen last van.
Nooit niet gedacht dat ik zou overstappen naar iets zwaarder eigenlijk de regen kan me zelfs niets schelen .
Nu iets ander mijn bovenburen hebben al een paar maanden een hond eigenlijk een huis op 4 poten en we hebben daar serieus veel last van , dat beest blaft dat het een leven en ik ben de laatste die iets zal zeggen over dieren maar daar is geen houden das overdag en s'nachts zelfs zo erg dat we film moeten kijken met home-cinema open op 20.
Diene vent drinkt zich s'avonds het apezuur en die vriendin van hem is een regelrechte tang met een vals karakter ( hoog cruela de ville gehalte ind. ze heeft een nepbontjas ) .
Mijn vriendin hier in het gebouw heeft hij al op haar app. al eens geambeteerd zo erg dat eigenlijk gewoon een fotokader naar zijne kop heeft gesmeten en de politie daar tussen moeten komen is.
Wij hebben de huisbaas al verwittigd en gewezen op het feit dat huisdieren verboden zijn maar zij zegt dat ze hem niet kan buitenzetten en aan die hond niets kan doen ??
Wij moesten maar naar het vredegerecht aan om er iets aan te doen zei ze maar ik zie dat niet echt goed zitten zijn nog wel onze buren ergens maar ik weet niet zijn er geen ander opties dat de huisbaas toch iets kan doen zo ??
Ondertussen hebben we ons zicht verlengd naar een huisje voor te huren in Kessel-Lo en kijken we de vastgoedmarkt af naar iets intressante koopprijzen.
Reminder dat app. dat ik ooit gezien had in tienen van 55.000 euro had dat toen moeten kopen mo ja als de vent niet wil .
Oud 07-04-2010   #1091
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Off-topic we hebben nu sinds verleden week een samenlevingscontract en er is voor de eerste keer het woord trouwen gevallen ik denk dat onze relatie wel heel goed is en ik zie hem echt graag en dat voddeke papier bewijst dat van zijn kant ook dat hij er echt voor wil gaan hij is niet gelijk die ander venten dat ik vroeger aantrok en had altijd .
Maar ik voel toch ook dat ik stilaan wel meer wil en of dat hij dat wil horen ...
En sorry voor de lange post weer he ...
Heb hem zelfs in 2 moeten verdelen...
Oud 08-04-2010   #1092
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Julietje Bekijk Bericht
Maar eigenlijk dat heeft wel iets rijden met de moto ge voélt dat ge leeft zo met diene wind en open baan allez open open baan , tegen 80 een bochtje nemen zo van die heel scherpe en de moto voelen reageren op het gas zelfs met 2....
Daar doe je het voor he Ik zou het absoluut niet meer kunnen missen, in ieder geval.

En inderdaad, de verhouding vrouwen/mannen onder de motards is nogal klein... Heb er zelf ooit maar eentje gezien; een vrouw in een zwart/rood lederen racepak op een rode Ducati Monster - die hare kleine kwam afhalen aan 't school... Ik was onder de indruk .

Merci voor de tip btw! Gelukkig heb ik relatief weinig last van de wind (zelfs rukwinden), de sevenfifty weegt echt wel veel voor een naked en dat helpt wel dan. Deze nacht nog naar huis gereden met regen en rukwinden, mooi weer is leuker maar een probleem is het allerminst. Alleen spijtig dat ik voor een leren broek was gaan zien, en ze niets in m'n maat hadden... Dan had ik die aan ipv een jeans, wat in de regen dan weer wel minder comfortabel is.. Heb nog een oude leren racebroek liggen, maar die heeft zo'n "ventilatie-stofke" aan 't kruis. Moet er geen tekeningske bij maken wat dat betekent bij zware regen...

Als er klachten zijn over die hond, is dat dan inderdaad niet de huisbaas die daar naar moet zien? Als dat dan de regel is, geen huisdieren... Ben persoonlijk de laatste die over zoiets zou klagen, maar als er geen huisdieren mogen en ze nemen een grote hond die dan nog voldoende overlast bezorgt, tja... Als dat dan wat lang duurt, zou ik ook overwegen om er iets aan te doen. En dat app. had je inderdaad moeten kopen, gemiste kans tot en met!

Proficiat btw! Succes met de volgende stap - zolang ge over den tweewieler overeen komt zal dat geen probleem zijn zeker?
Oud 13-04-2010   #1093
Kveldulv
Born for burning

Kveldulv's Avatar
Leeftijd: 30
Kveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond repute

Citaat:
Ik ben onderweg wel 2 keer gestopt omdat ik schrik had met die rukwinden en vrachtwagens ( en die halen wel in zelfs als je snel rijd tegen 140 Km dat zijn zotten - in mijn mening ...)
Ben ik de enige die dat maar raar vindt?

Kveldulv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-04-2010   #1094
ekke
AAN(Asus; AMD; Nvidia)

ekke's Avatar
Leeftijd: 23
ekke has much to be proud ofekke has much to be proud ofekke has much to be proud ofekke has much to be proud ofekke has much to be proud ofekke has much to be proud ofekke has much to be proud ofekke has much to be proud of

Citaat:
Origineel gepost door Kveldulv Bekijk Bericht
Ben ik de enige die dat maar raar vindt?
nee...
misschien tijd voor een nieuwe snelheidsmeter?

Old PC
http://specs.tweak.to/12339
ekke is online now   Met citaat antwoorden
Oud 13-04-2010   #1095
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Als ge schrikt van ne plotse rukwind of van een paar vrachtwagens af wilt, is 't beter van u aan de kant te zetten. Achter iemand die dat voorheeft wil ik van m'n leven niet rijden...

Als ge ooit aan vervanging toe bent, koopt u dan een zwaarder masjien. Létterlijk, wel . Dat scheelt toch iets. Maar tegen dan zult ge de wind al wel gewoon zijn.
Oud 13-04-2010   #1096
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Heb me wel 2 keer aan de kant gezet aan de tankstations he niet in het midden van de E 40 , en ja mijne snelheidsmeter wijkt af op papier ( gelijkvormigheidsattest ) staat max. 123 km.
Ma ja dat scheelt wat in boetes...
En morgen gaat hij al binnen voor onderhoud en wat het is een gekend probleem op fora dat bij Sym de snelheidsmeter royaal is.
Oud 14-04-2010   #1097
Kveldulv
Born for burning

Kveldulv's Avatar
Leeftijd: 30
Kveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond reputeKveldulv has a reputation beyond repute

Royaal? Het dubbel noem ik al niemeer royaal
Ha ja, kzal da bij mijn fietske ook es doen. 160 in de afdaling en die camions komen mij nog voorbij he!

Kveldulv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2010   #1098
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Ondanks die gebrekkige snelheidsmeter heb ik er wel plezier af en hij is nu binnen voor onderhoud en snelheidsmeter word geijkt via de rolbank.
En mijne vriend zijne wagen staat te koop wel een heel discussie over gehad gisteren.
Als ge denkt dat onze 250 cc een fietske is heb vandaag een meisje gezien in de garage met ne honda Time Bandit 600 cc Black grappigste vond ik haar leeftijd 24 jaar wel jong voor zoiets snel.
Mag er morgen eens op rijden van haar voor het gevoel vast te krijgen en eens te rijden met koppeling.
Straks Brabantse Pijl in Leuven zal weer plezierig om straks na de koers achter de moto te gaan ge kon deze morgen al bijna geen kanten meer op in Leuven...

Laatst aangepast door Julietje : 14-04-2010 om 12:00.
Oud 14-04-2010   #1099
Goofy666
░▒░

Goofy666's Avatar

Citaat:
Als ge denkt dat onze 250 cc een fietske is heb vandaag een meisje gezien in de garage met ne honda Time Bandit 600 cc Black grappigste vond ik haar leeftijd 24 jaar wel jong voor zoiets snel.
Ge hebt hare nummer toch gevraagd?
Oud 18-04-2010   #1100
Julietje
*~* Tinkelbel *~*

Julietje's Avatar

Citaat:
Ge hebt hare nummer toch gevraagd?
Hehe .....
Ze heeft me al goed geholpen met trukjes op twee voeten bv. sta je toch al stabieler dan met 1 voet op een zware moto .
Achterrem altijd ingedrukt houden en zo ...
Koppelen is nu toch al zo erg niet meer 600 cc is toch wel effe wennen tegenover 250 cc..
Volgende week is het een en al moto wat de klok slaat praktijklessen gecombineerd met werken en bijscholing en de rommel dat hier buiten moet nog ..
Antwoord

Momenteel bekijken: 2 (0 leden en 2 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels